VILÁGJÁRÓ SOROZAT NÉMETH GYÖRGGYEL – VIETNÁM, A FELSZÁLLÓ SÁRKÁNY ORSZÁGA – ISMÉTLÉS!

Események betöltése

« Összes Események

• Ez az esemény elmúlt.

március 4. @ 18:00 - 19:30

Az óriási érdeklődésre való tekintettel március 4-én ismételjük Világjáró sorozatunk Vietnám világába vezető előadását!

Tartalmas indokínai körutazásra indulunk, melynek során 4 különleges ország Vietnám, Laosz, Kambodzsa és Thaiföld leghíresebb, egytől-egyig lenyűgöző helyszíneivel ismerkedünk, bepillantást nyerve eme távoli tájak kultúrájába, mindennapjaiba. Az élmény gazdag körutazást négy, egyenként 60 perces film mutatja be. Az első: A felszálló sárkány országa Vietnám, ahol az ezer éves kelet-ázsiai hagyományok keveredtek a hindu és a Buddhista kultúrával, majd később a francia gyarmatosítás hatásaival. A három évezredes történelmű Vietnám régi császárvárosai, gyönyörű tájai, mészkőhegyeinek világa és a teraszos rizsföldjei felejthetetlen indokínai harmóniát sugároznak. Utunk első állomása Ho Si Minh város, korábbi nevén Saigon. Vietnam legnagyobb városában megtekintjük többek közt, Notre Dame katedrális, Városháza, Főposta és az Újraegyesítési palota épületét. Kirándulást teszünk a Mekong folyó torkolatához. Ez a vidék Vietnám „éléskamrája”. Hajóval és csónakokkal közelítjük meg a kis szigeteket, ahol kézműves falvak lakóinak életével ismerkedhetünk meg. Saigonból Közép-Vietnám legnagyobb városába Danangba repülünk. Innen My Sonba érkezünk, ahol a hindu építészet dél-kelet ázsiai hatásának legszebb templomait láthatjuk. Ez volt az ősi csampa birodalom vallási központja. Tovább utazunk a festői Hoi An-ba. Megtekintjük a település egyik legszentebb helyét, a kínai templomot, az évszázados kereskedőlakokat, és a 400 éves fedett japán hidat. Utunk innen az ősi városba, Hue-ba vezet. Az egykori Császárváros a pekingi Tiltott város mintájára épült. Részei a Ngo Mon kapu, Thai Hoa palota, Mandarinok Csarnoka, Tiltott bíbor város (a császár személyes birodalma). Sajnos az amerikaiak bombái az épületek nagy részét elpusztították. Hajókirándulást teszünk a Parfüm-folyón, majd megtekintjük a Hétemeletes Thien Mu pagodát és Tu Duc uralkodó sírját. Innen Vietnám fővárosába, Hanoiba repülünk. Felkeressük a Ho Chi Minh mauzóleumot, látogatást teszünk az Egypilléres Pagoda, az Operaház, a Nemzeti Múzeum, és az Irodalom templomában. Sétát teszünk az Óvárosban, a „36 céh negyedében”. A nyüzsgő utcákban, a helyi kézművesek (bádogosok, ékszerészek, asztalosok) kínálják portékáikat. Ezután ellátogatunk a Hoan Kiem-tóhoz, ahol a fő látványosság a tó közepén lévő gyönyörű Ngoc Son templom, ahová egy vörös fahídon keresztül jutunk. Következő utunk az egyedül álló Halong-öbölbe vezet, ahol hajóra szállunk, hogy felfedezzük a több mint 1900 szigetből álló mészkősziklákkal tűzdelt gyönyörű tájat. Ez Vietnám legszebb régiója. Majd visszautazunk Hanoiba, ahol egy fergeteges gálaműsorral búcsúzunk Vietnámtól. Itt megismerhetjük a csampa kultúra ősi táncát. A filmet a szokásos zenei bevezető előzi meg. Tartsanak velünk az élményekben gazdag utazásra!

Jegyvásárlás: 1.500 Ft/fő, elérhetőek UP Rendezvénytér területén (Budapest, Szent István tér 13-14, 1042), jegypénztárunk nyitvatartási idejében: keddi és csütörtöki napokon 10:00-től 18:00 óráig, vagy online, a jegy.hu felületén.

Kérjük, jegyüket előre vásárolják meg online, vagy jegypénztárunkban személyesen, mert az esemény napján a kezdés előtt már csak korlátozott számban tudunk jegyeket eladni!