Szervező
Helyszín
- UP Rendezvénytér
- +36 70 650 94 80
- 1042 Budapest, Szent István tér 13-14.
- Nagy Szekcióterem
– Egy átlagember naponta hét órát tölt az online térben, egy átlagos tinédzser kilenc órát – meséli a szakértő. – Ezen idő alatt megannyi álprofil, álhír, álmutatókkal rendelkező akár a valóságban egyáltalán nem is létező influencer akarja rávenni valamire, általában a bankkártyáját és az adatait megcélozva. Az AI térnyerésének köszönhetően ma már elegendő 3×10 másodperc(!) hanganyag és 2 darab fotó bárkiről és olyan videótartalmak készíthetők az illetőről, ahol nem, hogy ott sem volt, de esze ágában nem lett volna szerepelni benne.
Klausz Melinda, közösségi média szakértő, a kozossegi-media.com vezetője, aki az iWiW óta foglalkozik social media felületekkel, 15 különböző témájú közösségi média könyve jelent meg, melyet felsőoktatásban használnak. Szakmai munkáját a Magyar Marketing Szövetség, az Internet Hungary és a KREATÍV számos díjjal tüntette ki, de volt az Év Marketing Nagykövete is.
Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Comments are closed.